POLITIKA REFUNDIRANJA
Imamo 14-dnevnu politiku vraćanja, što znači da imate 14 dana od prijema artikla da zatražite povraćaj.
Za početak povraćaja, možete nas kontaktirati na naturamedy@gmail.com. Ako vaš povraćaj bude prihvaćen, poslaćemo vam mail sa instrukcijama za vraćanje, kao i uputstva o tome kako i gde da pošaljete svoj paket. Stavke koje su nam poslate bez prethodnog zahteva za povraćaj neće biti prihvaćene.
Uvek nas možete kontaktirati za bilo koje pitanje povraćaja na: naturamedy@gmail.com
Štete i problemi
Molimo vas da pregledate svoju porudžbinu po prijemu i odmah nas kontaktirajte ako je artikal neispravan, oštećen ili ako dobijete pogrešan artikal, kako bismo mogli da procenimo problem i ispravimo ga.
Izuzeci / nepovratni artikli
Određene vrste artikala ne mogu da se vrate, kao što su kvarljiva roba (kao što su hrana, cveće ili biljke), proizvodi po meri (kao što su posebne porudžbine ili personalizovani predmeti) i roba za ličnu negu (kao što su kozmetički proizvodi). Takođe ne prihvatamo povraćaj opasnih materijala, zapaljivih tečnosti ili gasova. Molimo vas da kontaktirate ako imate pitanja ili nedoumice u vezi sa vašim konkretnim artiklom.
Zamena
Najbrži način da osigurate da ćete dobiti ono što želite je da vratite predmet koji imate, a kada se povraćaj prihvati, napravite posebnu kupovinu za novi artikal.
Povraćaj novca
Kada primimo i pregledamo vaš povraćaj, obavestićemo vas da li je povraćaj sredstava odobren ili ne. Ako bude odobreno, automatski će vam biti vraćena sredstva na račun koji nam dostaviti.
Za početak povraćaja, možete nas kontaktirati na naturamedy@gmail.com. Ako vaš povraćaj bude prihvaćen, poslaćemo vam mail sa instrukcijama za vraćanje, kao i uputstva o tome kako i gde da pošaljete svoj paket. Stavke koje su nam poslate bez prethodnog zahteva za povraćaj neće biti prihvaćene.
Uvek nas možete kontaktirati za bilo koje pitanje povraćaja na: naturamedy@gmail.com
Štete i problemi
Molimo vas da pregledate svoju porudžbinu po prijemu i odmah nas kontaktirajte ako je artikal neispravan, oštećen ili ako dobijete pogrešan artikal, kako bismo mogli da procenimo problem i ispravimo ga.
Izuzeci / nepovratni artikli
Određene vrste artikala ne mogu da se vrate, kao što su kvarljiva roba (kao što su hrana, cveće ili biljke), proizvodi po meri (kao što su posebne porudžbine ili personalizovani predmeti) i roba za ličnu negu (kao što su kozmetički proizvodi). Takođe ne prihvatamo povraćaj opasnih materijala, zapaljivih tečnosti ili gasova. Molimo vas da kontaktirate ako imate pitanja ili nedoumice u vezi sa vašim konkretnim artiklom.
Zamena
Najbrži način da osigurate da ćete dobiti ono što želite je da vratite predmet koji imate, a kada se povraćaj prihvati, napravite posebnu kupovinu za novi artikal.
Povraćaj novca
Kada primimo i pregledamo vaš povraćaj, obavestićemo vas da li je povraćaj sredstava odobren ili ne. Ako bude odobreno, automatski će vam biti vraćena sredstva na račun koji nam dostaviti.